podstawa nabycia, czyli jeden z wymienionych dokumentów: wypisaktu notarialnego umowy sprzedaży, darowizny lub umowy ustanowienia odrębnej własności lokalu lub prawomocne postanowienie sądu o stwierdzeniu nabycia spadku lub akt poświadczenia dziedziczenia – w przypadku spadkobrania – łącznie z zaświadczeniem urzędu skarbowego o wywiązaniu się spadkobierców z obowiązku podatkowego,
dane osobowe kupujących i sprzedających, obdarowanych (imiona, nazwisko, imiona rodziców, stan cywilny, nr dowodu osobistego lub paszportu, PESEL, NIP, adres zameldowania),
dodatkowo, w przypadku firm – aktualny odpis z KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, REGON, NIP,
wartość rynkowa lokalu,
warunki i data wydania lokalu,
nr rachunku bankowego,
zaświadczenie, że w lokalu nikt nie jest zameldowany,
zaświadczenie, że nie ma zadłużenia w płatności opłat eksploatacyjnych,
dowód opłacenia podatku od nieruchomości i opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu.